Saturday, April 9, 2011

Premium Beautiful CANTIK, ANGGUN & MENGIURKAN

Assalamualaikum, sahabat diluar sana  buat pertama kalinya saya  tampil untuk berkongsi dengan anda semua tentang RAHSIA KEHEBATAN yang ada pada baju dalam berFIR dan anti kanser PREMIUM BEAUTIFUL melalui blog. Sebelum ini sya pernah terbaca dari blog rakan-rakan saya bercerita tentang baju yang saya pakai ini dan dikongsikan dengan rakan yang lain kerana keberkesananya kepada si pemakai dan yang paling saya terkejut nama saya menjadi sebutan di dalam blog dengan pakaian luar biasa kerana hasilnya nampak kosisten. 

Saya mula memakai pakaian dalam ini pada tahun 2005 selepas 7 bulan melahirkan anak kedua. Tujuan saya memakai baju luar biasa ini pada ketika itu adalah bukan untuk sekadar untuk mendapatkan bentuk tubuh yang lawa tetapi atas sebab kesihatan. Waktu itu saya sedang menyambung pegajian di peringkat master, saya sering mengalami masalah sakit belakang, mengalami senggugut yang agak teruk dan selalu mendapat magrain. Pertama kali mencuba, terasa bagai seluruh tubuh diberi urutan dari hujung rambut sehingga hujung kaki. Melihat tubuh di cermin mengenakan pakaian ini saya tersenyum sendiri dalam hati berkata tak sangka boleh shape dan lentik macam sebelum kawin. Apabila saya menunjukkan kepada suami, suami tersenyum berkata aduh sungguh mengiurkann. Saya pun berkata alamak lain yang nak disettlekan lain pulak yang dapat. Setahun saya memakai dengan kosisten masalah kesihatan dah rasa langsung tiada, bentuk tubuh maintain meskipun kini saya telah melahirkan anak yang ketiga kerana baju yang saya pakai sewaktu majlis perkahwinan saya masih lagi boleh dipakai. Malah ramai yang berkata apa rahsia bila mengandung pun pinggang tak melebar dari belakang tak nampak macam orang mengandung. Selain dari itu apa yang saya dapat kulit menjadi lebih muda, lebih cerah, muka tak nampak pucat, hubungan intim kelassssss. Untuk sahabat di luar sana sudikan berkongsi cerita secret beauty premium beautiful dengan saya menerusi blog ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...