Saturday, July 2, 2011

Bengkel Kecantikan 'Tiru Macam Saya'

Hmm!Tak sangka dapat menyertai bengkel ni. Memang best dan menimba byk ilmu2 baru. Apa yg lg BeSt...lebih 90% yg hadir adlh rakan kongsi hebat saya..U all awesome! Dpt mempelajari teknik yg betul dan berkesan especially pencuci muka La Praise dan krim hebat BIO-Ever! Teknik solekan, pemakaian dan makan sekali..jgn mare..Skrg semua rakan kongsi saya one step ahead! Mrk dah > cekap!Dan saya...nak kongsikan dgn anda semua..PerCuMa!
 Cermin kena ada..Baru tahu kehebatan diri kita
 Ni Kelas teori..tu yg khusyuk semuanye
 Siap praktikal lg!
 Siap kena jd Model lg!
 Dapat sijil lg..so boleh buka SPA lepas ni!


MeMaNg BeSt! Siapa nak belajar boleh contact saya OK!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...